Thursday 21 May 2009

Sokonglah Ustaz Nasar

Sokonglah Ustaz Nasar.

Pada sesi pemilihan pimpinan Pas pada muktamar akan datang,saya mengharapkan para perwakilan akan mengundi uastaz nasar sebagai Timbalan Presiden.
Bagi saya,harapan ini bukan sahaja harapan saya,tetapi harapan orang-orang yang faham tentang tabiat perjuangan Islam. Pak Mat Sabu adalah pemimpin yang sangat hebat dan contoh yang baik pada ahli-ahli pas. Begitu juga dengan Dato Husam,pemimpin yang bagus.
Tetapi untuk jawatan Timbalan Presiden,bagi saya ustaz nasar yang sesuai dengan watak dan ilmunya. Saya mengharapkan,sekiranya ustaz nasar dapat kekalkan jawatan ini,perlulah harakah perbanyakan pemikiran-pemikiran ustaz nasar diketengahkn kepada orang ramai untuk orang ramai mengetahui pemikiran ustaz nasar lebih jelas. Ustaz Nasar adalah pengganti ustaz hadi yang sesuai. Beliau adalah cita-cita almarhum Ustaz Fadzil Noor untuk membawa Pas ke puncak lebih tinggi.

No comments: