Friday, 19 February 2010

Kepulangan

Kepulangan
Pada hari ini,aku merasa sayu sangat, dalam beberapa jam saja aku akan berangkat pulang kemalaysia,
Kepada guru-guru,rakan-rakan,adik-adik dan kekasih kekasihku, terima kasih di atas segalanya, mohon maaf dipinta. Kepada mereka yang memberi hadiah kepada dirku, aku ucapkan terima kasih tidak terhingga kepada mereka.
Kepada adik2 wasatiyah, teruskan perjuangan, jangan patah semangat,doakan aku dan isteri selamat dan berjaya dimalaysia. Aku tidak akan lupakan kamu sekalian. Kenangan aku bersama kamu semua adalah sangat indah. Aku sayang pada kamu semua.
Fauwaz Fadzil Noor.

9 comments:

lyannayahya said...

selamat pulang ke Malaysia buat ustaz n kkniah.

moge ustaz akan menjadi agen perubah masyarakat.

doakan kami thabat dalam menuntut ilmu di sini.

mintak maaf byk2-ustaz.

[rasa sekejap je 4 tahun tu]

norfarhana said...

salam ustaz

ni baru sampai rumah dr hantar ustat and kak aniah kt airport.sayu hati.both of u are like my brother and sister kat sini...
doakan kami semua istiqamah dalam mencari ilmu
mintak maaf banyak2 salah silap
terima kasih tak terhingga atas segalanya

i believe,both of u will be great kt malaysia nanti

Dr Kadir said...

Selamat berjuang sahabatku
Semoga Allah berkatimu
Kenangan indah bersamamu
Takkan ku biar ia berlalu
Berjuanglah hingga ke akhirnya
Dan ingatlah semua ikrar kita...

Selamat pulang Ustaz Wat. Sampai jumpa lagi insyaAllah... :D

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ustawat, ni mesti tgh kat dubai ni berlalalala dgn kak niah kan? jalan bek2 tu ha. ana gi makan GAD tadi. teringat ustawat punye pasal la ni. terus pakse afiq ngan haikal ngan paan ikut ana makan sama. tme kasih sbb selalu jd sahabat dan abang kat sni. memori air limau masa 1st time ana jumpe ustat time tahun 1 dlu paling takkan ana lupa punye la. ada rezeki kita pi nasik kandar na. KL punya pon jadi la. hehe

tme kasih sebab ustawat ngan kakniah banyak tolong saye mase susah. Allah ya'tikumal afiah. slmt menempuh hidup baru kat malaysia. ade pape roger je ana di talian tetap ana okeh. jumpak lagi!

dabeizzz said...

salam

moga selamat semuanya ustaz.tiada kata yang mampu saya ucapkan untuk menggambarkan perasaan saya skrg ni.

Tidak mungkin ada pengganti seperti ust.Kalo ada pun mungkin kurang atau lebih hebat :) hehe wat lawak sat tgh gloomy mood~

Apa2 pun TERIMA KASIH Ust.Saya doakan kebaikan dan keikhlasan ustaz dibayar dgn kasih sayang dan redha Allah kepada Ust dan keluarga yang mencukupkan segala kekurangan isi dunia~

SALAM PERJUANGAN!

Tobibah Ainy said...

okeh ustaz, updated!

silelah berziarah ke belog saya seminit dua~

baihaqi hassan said...

selamat pulang ustaz.. kalau us nak gi terengganu, jupe dengan tn guru haji hadi, boleh la singgah2 kat rumah saya dulu kat dungun tu..

semoga kepulangan ustaz dapat menjernihkan keadaan malaysia dan mewarnakan malaysia dengan pelaksanaan manhaj wasatiah secara total..

sekian us, kami doakan ustaz di sini..

Fauwaz Fadzil said...

salam. liana ,doakan saya mmpu membantu masyarakat.
farhana kamu pun macm adik saya,\

waruk sedih teringt anta, kenangku dalam doa mu,
oh kader, rindu kat anta, jumpakat malysia,
nat, bersabar lah, kamu pasti akan dapat guru yng lebih daripada syaa,

rem,saya pasti baca,
bai,insyallah ana akan terannganu jumpoa anta,rindu kat ana

Hafzi said...

Semoga ustaz menjadi ulamak milik ummah seperti sheikhuna Dr Yusof Qardawi